FAQ

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Podana cena dotyczy 1 osoby. Cena dotyczy jedynie zawartych danych w planie .

Tak, podane ceny zwierają transfer z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko w przypadku rezerwacji imprezy turystycznej.

Tak, cena pakietu zawiera podstawowe ubezpieczenie kosztów leczenia Wiener. Rozszerzenie ubezpieczenia do wariantu Wiener Premium jest możliwe przed rozpoczęciem realizacji umowy i jest dodatkowo płatne.

Wycieczkę można zarezerwować przez Internet (rezerwacja 100% online), e-mail (poczta internetowa).

Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy napisać do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Umowa, zwana dokumentem podróży, z indywidualnym numerem jest potwierdzeniem dokonania rezerwacji.

Sposób składania reklamacji odbywa się poprzez pocztę internetową (kontakt@projekt-wycieczka.pl ) a następnie postępowanie z wytycznymi.

W celu zmiany lub anulacji rezerwacji najlepiej skontaktować się poprzez pocztę internetową (kontakt@projekt-wycieczka.pl)

Niestety nie ma możliwości zrealizowania bonu.

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 12-20:
•Pod adresem e-mail:
kontakt@projekt-wycieczka.pl

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?