FAQ
Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Podana cena dotyczy 1 osoby. Cena dotyczy jedynie zawartych danych w planie .
Tak, podane ceny zwierają transfer z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko w przypadku rezerwacji imprezy turystycznej.
Tak, cena pakietu zawiera podstawowe ubezpieczenie kosztów leczenia Wiener. Rozszerzenie ubezpieczenia do wariantu Wiener Premium jest możliwe przed rozpoczęciem realizacji umowy i jest dodatkowo płatne.
Wycieczkę można zarezerwować przez Internet (rezerwacja 100% online), e-mail (poczta internetowa).
Nie ma możliwości odbioru osobistego.
Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy napisać do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
Umowa, zwana dokumentem podróży, z indywidualnym numerem jest potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
Sposób składania reklamacji odbywa się poprzez pocztę internetową (kontakt@projekt-wycieczka.pl ) a następnie postępowanie z wytycznymi.
W celu zmiany lub anulacji rezerwacji najlepiej skontaktować się poprzez pocztę internetową (kontakt@projekt-wycieczka.pl)
Niestety nie ma możliwości zrealizowania bonu.
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 12-20:
•Pod adresem e-mail:
kontakt@projekt-wycieczka.pl